Dåligt väder idag :(

Uffa! Det har varit en riktig innesittar dag idag :(
Lite segt och bara kolla tv.
Fast jag var ute en stund för fysioterapin som gick sådär. Det går inte så bra och ligga på rygg länge nu när man är stor. Känns nästan som bebien kryper upp under revbenen när man gör övningarna :)
Jag ska försöka ta kort nästa gång så ni fattar vad jag gör där :) Det är lite skoj för man blir upphissad i en anordning och gör rumplyft för och stärka bäckenet :) hehe

Igår hade jag mycket för mig i alla fall. Först så hjälpte jag Christel och hämta en soffa utanför oslo. Vi fick köra två gånger men det var skoj med lite roadtrip :)
Sen gick vi med Pierre och åt lunch på Fru Hagen. Jätte mysigt! Vi satt ute i solen och myste. God mat var det med! Fast det blåste lite kallt men klart man måste sitta ute ;)

Sen åkte vi till Boksatveien på Majostua för Monki hade rea. Så jag hittade en söt sommarväska för 100kr och sen en klänning på Gina på rea den med för 50kr som jag kan ha nu tills jag blir "smal" igen ;)
Har egentligen helt tappat lusten för shopping. Inget skoj när man ser ut som man gör :)
Sen är det bara 2 veckor kvar nu så man får ta det man har!

Ja sen imorgon ska vi på jordmor besök så hoppas hon säger att det är dags snart! :)
Man kan ju alltid hoppas ;)

Så lite bilder :)

Christel och jag på Fru Hagen :) Hahaha ser ut som jag dricker öl men det är äpplemust :)

Mina shopping fynd :)



Många Kramar! :):)

Kommentarer
Postat av: Bello

Åh vilka fynd! riktigt sommar kläder! Visste inte att MONKI fanns på bogstadveien men det var ju "så längesen" jag bodde där nu :P

Kram at hand om dig

2010-04-20 @ 20:48:56
URL: http://matildabello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0