Nytt Badrum :)

Eller inte nytt kanske med det ser helt nytt ut :)

Pierre var super duktig förra veckan o fixade badrummet. Han slängde ut den äckliga duchkabinen o satte dit dusch väggar o fixade :) Det blev jätte bra. Mycket mycket bättre :)
Lägger upp bilder längre ner.

Ska väl berätta lite vad som har hänt.
I helgen var vi ute och åt på Olivia som ligger i närheten här o de har så god mat!
Vi åt grill mix båda två :)
Sen gick vi och såg Avatar på bio i 3D. Den var jätte bra men jag fick ont i ögonen av 3D brillerna men sjukt vilka special effekter! Jag vill med bo och leva så asså inte i krig utan som dom bor annars :)
Det var lördagen. I söndags var Pierre och åkte bräda så jag var hemma och slapppa och gjorde smörgåstårta :)
Mums!
Förresten var vi på ikea i lördags med och köpte lite doft ljus o sånt smått. Tror jag går in i "bygga bo" fasen nu.
Har ett sånt sjukt behov av att göra fint och vill möblera om och massa annat men jag måste lugna mig!
Är ju 3 månader kvar :)

I måndags var vi hos jordmor(barnmorskan) och allt gick bra. Hon är så snäll :)
Trivs verkligen hos henne. Hon verkar bry sig på riktigt och det är inte så vanligt.
Hon mätte magen och lyssna på hjärtat och allt är så bra så :)
Ska dit om 4 veckor igen.

Sen har vi nog världens underbaraste granne skulle jag tro.
Hon sa innan när vi berättade att vi ska ha barn att hon hade en massa saker hon ville bli av med.
Så igår kanckade hon på med en bärsjal o en lapp med vad hon hade. Massa bra saker.
En vagn, spjälsäng, resesäng och barnstol och sånt.
Så vi tittade på vagnen och den är från 2006 och bara använd till hennes enda barn. Den är svart och röd och kan användas länge. Verkar jätte bra.
Så vi frågade vad hon ville ha för allt och hon vill inte ha något alls för det!!
Vi blev super glada så vi får köpa nån blomma och vin eller nått till henne för det känns lite konstigt och få så mycket grejer gratis :) Men vi är super glada.
Sparar ju massa med pengar :) Inte dumt alls.

Pierre tittar på Manchester United- Manchester City nu och de gjorde precis mål så han hoppade runder här nyss och är jätte glad :) Fast jag blir lika rädd varje gång :) hehe
Om man inte tittar på matchen så kan man ju inte hänga med ;)

Nä nu är det säng dags för mig. Har kommit in i en gå och lägga mig tidigt period nu fast är lika trött ändå.
Fast imorgon börjar jag kvart i tio så jag får lite sovmorgon :) Skönt!

Så lite bilder till er :)

Jag kommer hem nästa helg!!! Wiihoo!







Har tyvärr ingen före bild men det är mycket finare nu :)

Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0