Nu har vi målat :)

Hesjan!

Nu har vi köpt ett sköt bord och målat det vitt och bytt knoppar :) Det blev super fint tycker vi :)

Jag har även sytt 2 örngott till till en amningskudde vi fick av grannens kompis och så till den andra delen av kudden jag sydde det första örngottet :) Börjar bli bra på örngott nu ;) hehe

Ja sen fyller man ju år imorgon fast det är inget speciellt längre men men. Alla är välkommna på tårta imorgon om ni vill :) hihi
Sen så ska jag försöka jobba imorgon så hoppas det går bra! Det har faktiskt känts bättre nu efter jag fått övningar från fysioterapeften så jag är positiv :)
Hade varit otroligt segt och va hemma nu resten av tiden men vi får se!

Vi ska hem till Sverige till helgen fast det blir bara lördag hemma för vi åker på fredag efter jobbet sen tillbaka söndag tidigt så bara en snabbis. Pierre ska göra klart sin taturering och så ska vi köpa massa mat och fylla frysen vi fick av Pierres pappa :) Hoppas jag hinner träffa folk med! Men det ska fixa sig!

Nu så lite bilder från helgen och på skötbordet :) Enjoy!

Först så slipade vi :)

Måla måla :)

Färdig!

Riktigt tjusiga knoppas vi hittade :)

Amningskudden. Den blåa är originalet och den andra har jag sytt :)



Vi var och hämtade Libero startpaketet som man får om man är medlem i Liberoklubben och där fick vi en söt liten mössa till bebisen! Pytte liten är den :)


Kramar!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gud vad söt du är med magen. :) är det vara 9 veckor kvar nu?? det är ju helt galet. Kommer du hem ngt i påsk? måste träffa dig innan lillknodda/e kommer! Hälsa Pierre så mycket och hoppas att du hade en mysig födelsedag- kram

2010-03-10 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0