Nytt år nya tag :)

Så då var det jätte jätte längesen jag blogga men nu så :)
Jag lägger upp lite bilder för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
I julas var mina och Pierres föräldrar och bror här :) Super trevligt.
Sen var vi och fira Pierres Mammas 50 års dag i Mellbystrand och sen åkte ´jag och Pierre en vecka till Zell Am See i Österrike :)
Sen håller Loui på och få tänder så han har knappt sovit denna veckan! Pust men nu börjar det bli bättre :)

Bilder!


Julaftons morgon :) Mys i bingen :)

Julklapp på morgonen :)

Lilla familjen framför granen :)

Vid Jul lunchen :)

Loui sov sitt första Kalle Anka Jul!

Min Pappa var tomte :) Ser mer gravid ut! Hahaha ;)

Mamma och jag och Minna var ute och gick :)

Loui fick en jätte anka i julklapp :)

Loui under bordet på Nyår :)


Sen var det ju Zell Am See bilderna men det pallar jag inte nu :) Måste packa för jag ska till Sveirge :)

Massa Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0