Så då ska jag va igång igen hoppas jag :)

Så nu är jag tillbaka efter en varm sommar :)
VI har verkligen haft fullt upp och lill fisen har vuxit som bara den! Sjukt vad snabbt det går!
Han väger nu 7,5 kg och är 65 cm lång! Han kommer bli en stor kille :)
Han har börjat skratta nu och det är otrolig gott och höra :) Myskillen :)
Jag tycker det händer något nytt nu varje dag känns det som :)

I sommar har vi varit i Stockholm hos Annette och Macarena och sen åkte vi med min farbror och hans familj till Gotland där vi mötte upp min familj. Det var verkligen en super varm vecka! Men skoj var det och vi fick se massa!
Sen var vi hemma ett tag så vi har knappt varit i Oslo. Vi fick ju veta för 2 veckor sen att vi måste flytta för han vi hyr från ska börja plugga i Oslo nu så han vill ha tillbaka lägenheten men vi visste att det kunde hända så vi var lite beräda på det. VI har i alla fall hittat en lägenhet i ett hus med flera familjer som vi ska flytta till den 1 september. Den är på 70 kvm så det blir massa mer plats till oss! Så får Loui ett eget rum.
Som vi har det nu så känns det som om det alltid är stökigt för hans grejer ligger överallt!
Det ska bli skönt faktiskt :)

Så lite bilder :)


Midsommar min Mormor,Louis Mormor och jag :)
 
Min fina familj :)

Sötnosen :)

Stora Killen :)

Ser fiskar för dörsta gången :)

Pappa hjälper han se de stora fiskarna :)

Sen har vi haft dop :) Han var super duktig hela tiden :)

Jag lägger upp bilder från gotland för dom ligger på den andra datan :)

Kramar till er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0