Första riktiga sparken :)

Hejsan :)

Ikväll så kände jag första riktiga sparken! Kändes jätte häftigt :)
Jag har ju kännt saker innan men inte varit riktigt säker men denna gången så kunde jag inte ta fel :D

Så imorgon är det dags för det extra ultraljudet så de kan kolla bebisens hjärta extra noga så att allt är bra.
Känns skönt att de kollar en extra gång bara för att va säkra :)

Sen hade vi julbord idag på jobbet och en svensk tjej tog med sig julskinka :)
OMG! Vad gott! Jag åt fyra julskinke macker :) Mums!
Det längtar jag efter hela året! :) hehe

Sen har jag fått önkse mål om en magbild så här är en :)



Känns så mycket större än vad den ser ut :) Jag känner mig stor men alla på jobbet säger att jag är liten så jag är lite förvirrad :) hehe

Nu så är det Mentalist som är ett måste pogram för mig :) Love it!
Skriver mer imorgon så ni får veta hur det gick men det ska gå bra :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: jennie

vad underbart att du kännt första sparken! vad skönt det måste kännas att de kollar extra noga på bebisen, då känns det ju tryggt. DU har en jätte fin mage :) längtar tills vi ses : KRAM

2009-12-19 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0