Helgen som varit.

Hej Hej!

SÅ var det tisdag igen :( Suck!
Segaste dagen på hela veckan tycker jag. Måndagar är ändå helt okej för då har det precis varit helg men
på tisdagar är det långt åt båda hållen :(
Men tisdag är snart slut sen imorgon så är det onsdag! Då är det bara en vecka tills vi ska hem!
Längtar ihjäl mig nu!
Lite så att allt är frustrande bara för att jag vill hem nu till min familj och vänner!
Orkar inte något utan vill bara att tiden ska gå!

Här har det snöat hela dagen idag! Synd att man inte kan ta med det hem till jul!
En vit jul i skåne hade inte varit fel :) hehe

Det har varit en jätte bra helg och allt gick bra med Glögg partyt och bakningen :)
Vi hade lussekatter, egna pepparkaker, knäck och så klart glögg :)
Vi lekte charader och spelade Trodde Du Ja! Det var jätte skoj och så plötsligt var kl halv 2 och det är det senaste jag lyckats va uppe nu under graviditeten :) hehe

Sen i söndags så var vi uppe på stan och kollade runder lite och så gick vi på bio och såg den sista Stig Larsson filmen. Jag är lite besviken men det är ju bara för man läst böckerna och de har ändrat mycket i filmerna men det måste de väl bara för att det inte ska bli tio timmar film men ändå! :)
Sen utanför bion så kom det ett lucia tåg med Berner Senner hundar! Sååå söta! Några drog vagnar :)
Sen sist så kom det en liten valp som kom fram till oss så vi fick klappa lite! Dom är ju så mjuka!
Jag vill ha ;) men det får vänta tjugo år kanske :) hehe

Här är lite bilder från helgen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0