Hemåt imorgon!

Hej!

I morgon bär det hemåt! Äntligen! Dan före dan före dopparedan :) 
Det har ju gått jätte fort som jag hade hoppats!
Men imorgon kan det ju sakta ner så tiden hemma och i sälen inte går så fort ;)

Känns lite jobbigt att köra hem i morgon pga vädret men det ska gå bra. Vi ska ta det lugnt och det får ta sin tid!
Har varit och köpt gravid bälte idag som ska skydda den lille/lilla om det(tai trä) skulle hända något när vi kör.
Men INGET ska hända imorgon så allt är bra :):)

Allt gick bra på andra ultraljudet och han såg inget fel med bebisens hjärta :)
Känns bra men som han sa så upptäcks bara 25% innan barnet födds men allt såg bra ut nu.
Pierre föddes med ett hål mellan kammrana men bebisens vägg emellan kammrana såg tjock och fin ut sa han:)
Han var verkligen jätte bra så det kändes tryggt :)
Vi ska tillbaka i vecka 24 med så då får vi se bebisen mer och hålla koll så allt går bra.
Men vi har bestämt oss för att allt ska va bra så det kommer va det! ;)

Så nu har vi packat klart bilen så allt är klart för imorgon.
Jag måste till jobbet tyvärr :( Men jag får gå så fort det är lugnt på telefon så hoppas på elva :)
Ju tidigare destu bättre :)
Det bästa hade ju varit och va ledig hela dagen men det får gå ändå bara vi kommer hem!

Nä nu ska jag gå och lägga mig så det går snabbt tills imorgon!

Ses Snart :):)

Massa massa jul kramar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kära älskade vår dotter! Det enda man tänker på naturligtvis är att ni skall komma hem men inte till vilket pris som helst. Vi älskar er så mycket.

Puss och kramar från ma

2009-12-23 @ 11:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0