Ultraljudet!!

Halloj!

Då var det klart :) Känns underbart nu!

Allt var jätte bra med bebisen och den rörde sig som bara den! Vi såg benen sparka en massa :)
Bebisen ligger med huvudet uppe vid navlen och benen neråt och så såg vi hur den kickar min blåsa!
Så nu förstår jag varför jag är så sjukligt nödig hela tiden! Måste gå på toa varje kvart ungefär! hehe

Pierre blev jätte glad när hon som gjorde ultrljudet sa "Där har vi HAN". Hahaha
Brukar man inte säga så eller? :)
Vi vill ju inte veta egentligen och det sa vi till henne. Hon var finlands norsk och pratade på som bara den och verkade sjukt stressad men skoj var det :)
Vilken lättnad det var att få se och veta att allt var bra :)

Pierre är ju född med hjärtfel så dom vill att vi ska komma på ett ultraljud till med en ultraljudsläkare som kan kolla extra noga på bebisens hjärta så vi vet att allt är bra :)
Men hon kollade mycket nu och sa att allt såg bra ut :)
Jag tog kort på korten så jag kunde lägga upp :)

Sen var Pierre på Ikea innan han kom och hämta mig och köpte ett data bord och stol så nu har vi en data höran :) Yey!
Så nu ska jag ha en mys kväll med godis själv för dom öppnade Tryvann ikväll så Pierre och Gzim är och åker bräda. Gratis åkning första kvällen :) Dom har bara en backe öppet men hoppas dom får skoj.

Här är vår bebis :)

Här är henom i profil!



Ryggraden.


Här är den bästa bilden tycker vi. Man ser henom i profil när den drar upp bröstet och de pyttesmå fingrarna :) Naww!


En lycklig blivande Mamma med sina nya bilder :)


Och vår nya fina data höran :)


Skriver mer imorgon!

Lyckliga Kramar! :)

Kommentarer
Postat av: mia

hum..hum...mycket HAN i texten,,,,kan det vara så...puss

2009-12-06 @ 14:23:55
Postat av: AnnaMaria

WOW!!!! Fiiinnnntttt!!!!

All lycka till er alla tre;)

Pöss

snart ses vi !!!

2009-12-06 @ 22:26:21
URL: http://annamaggan.blogg.se/
Postat av: Tina

Ååååh liten baby Ekengren, längtar längtar längtar! Du är otroligt fin i håret Loppan, det klär dig verkligen. Puss & kram

2009-12-08 @ 09:41:53
Postat av: Pierre

Nää tina det blir en liten ekelund haha.

2009-12-08 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0