Welcome Mr President!

Hej Hej!

Så nu är jag tillbaks i jobb och mår lite bättre. Lite förkyld fortfarande men det blir bara bättre :)

Obama är ju i Oslo idag och ska bo på Grand Hotel i stan för och ta emot fredspriset.
Så igår skulle jag till fysioterapin för andra gången och tog en tur genom stan förbi grand bara för och se!
Jelvar vilket pådrag det var! Det var 3 hellikoptrar. En som bara stod stilla högt uppe i luften och två som flög längst hustaken och spanade med strålkastare!
Utanför hela grand var det avspärttat och massa poliser och kravall stängsel överallt!
Sjukt att det är så mycket för en person!
I alla fall så bestämde sig jag och Hanna från jobbet att vi måste ju se Obama! Hur ofta har man chansen!
Usas president!
Fast vi såg ju när han kördes från flygplatsen för E6:an går precis utanför jobbet men man vill ju se the real deal ;P
Så vi tog oss in till stan till tjugo i sju och dom sa på tv att han skulle stå på ballkongen från kl sju i ungefär 6-7 min så vi försökte ta oss fram för det var sjukt mycket folk!
Sen blir man ju aldrig nöjd så vi försökte hitta bättre platser men till sist så fick vi se han genom ett träd :) hahaha
Han och frugan stod på ballkongen i vad som kändes som 2 minuter. Men vi fick se han lite :)
Här är lite fina bilder ;) hehe Jag lovar att han är där! Lite suddigt :D hihi



Sjukt mycket folk så fastnade vi på vägen tillbaka och jag blev nästan mosad :( Lite läskigt men det gick bra.
Man är ju så rädd om magen nu när den börjar bli större och man har fått se vad som lever där :)

På lördag är det glögg party:)
Så imorgon så ska vi baka knäck och pepparkakshus sen på lördag blir det pepparkaker och lussebullar :)
Så det kommer lite folk på lördag så blir det lite party :) Wihoo!

Men då lägger jag upp lite bilder imorgon på vårt pepparkaks hus och skriver lite mer!

Hoppas allt är bra med er där hemma! Saknar alla men nu är det inte länge kvar tills vi ska hemåt :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Annette

Hej Gumman!!! Nu har jag läst allt du skrivit hittills...Så roligt...du är jättefin i din nya frisa..o så fint ni har det hemma man vill ju flytta in! din mage är super gullig men ja tycker att du ser lite mager ut annars äter du för två nu??? det måste du....tack för presenten föresten...den var jättefin..saknar dig massor.. å fortsätt att skriva.. massa kärlek

2009-12-10 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0