JA men då har jag med en blogg :)

Ja det var väl på tiden kan nog några av mina kompisar tycka.

Ville ha en blogg nu när det händer så mycket i mitt liv så jag kan dela med vänner och familj.
Andra får väl också läsa men tror inte det är så intressant för dom :)

Nä nu ska jag jobba på till kl 1545 sen hemåt och en glamorös kväll med tvättstuga och matlagning :) hehe
Ska skriva mer ikväll och lägga upp lite blider!

Har ju faktiskt klippt mig :) Allt hår av! Har en såkallad page frisyr men på 3 veckor har den växt ut!
Sjukt snabbt det gick! Så nu är det inte så snyggt längre tycker jag men skönt!

Oki men då skriver jag mer sen :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jennie

ÄNTLIGEN! träffade PG idag och då sa vi båda att du skulle ta och skaffa dig en blogg ha ha måste ha varit telepati till dig. Ska bli spännande att få följa dig i denna underbara tid. KRAM

2009-11-26 @ 16:12:59
URL: http://mammajennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0