Första dagen på stan :)

Hej alla :)

Idag var vi modiga och gick upp på stan. Åkte spårvagn och åt lunch :)
Han sov hela tiden den lilla krabaten :) Så lugn så det inte är klokt!
VI gick förbi där de hade vägarbete med men inte ett ryck :)
Kommer nog få för det sen men det är ju bara njuta så länge han är lugn :)

Sen en lite kul grej imorse när pierre byte blöja så gick jag förbi precis när han kissade så det flög lite in i ögat på mig :) hahaha Chockad jag blev ;)

Så nu har vi köpt kläder för nån månad framåt i alla fall så det känns bra :)
Massa fina kläder blev det men mest mjukis kläder. Vill att han ska ha det mysigt :)

Lite bilder :)

Första natten i sin säng :)

Här är jag med vagnen :)

Pierre med vagnen :)

Knytet i vagnen. Somnade direkt när vi gick :)

Otriligt söta mössan vi köpte :) Hihi


Bloggar mer en annan dag :)

Längtar efter att få se alla kära där hemma och visa upp vår lilla Loui :)


Kramar!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, så NUSSELIG han er!!! Tusen hjertelige gratulasjoner med prinsen!

Ser jo ut til at dette går som en lek. Kos dere masse:)



PS! Fikk du noe utbytte av Anna Wahlgren? ;)

2010-04-30 @ 19:05:01
URL: http://juleskrulla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0