Helgen som varit :)

Halloj!

Nu var det söndag igen men det känns ju som fredag varje dag nu så det är som det är :) hehe

Det var verkligen super fint på Grand Hotel spa. Fick ligga på sidan då det är omöjligt och ligga på magen just nu :)
Men skönt och avslappnade var det så det behövdes. Få tänka på nått annat för nu så tänker jag mest på en sak och det närmare sig hela tiden! Känns som det aldrig kommer hända vid det här laget fast det är 2 veckor kvar!
;) hehe lite läskigt!

Sen efter massagen så gick jag och träffa Pierre och Erik som satt och tog en öl i solen på Karl Johan.
Fast det blåste kallt så det var sådär så vi gick till Fridays på Aker Brygge och så kom Frida efter jobbet och vi åt lite mat :) Fridays är gott! :)
Sen blev det mjukglass som är ett måste egentligen :)

Igår var vi på Loppis men allt vi hittade var en vit lyckta som vi ska ha på balkongen men vi tittade inte så noga heller. Sjukt mycket folk var det. Sen om man ska ha något bra så ska man ju va där först :)
Men kul och komma ut lite sen var det fotboll på tv sen var vi bara hemma.

Idag så har vi varit på bio Clash of the Titans. Den var jätte bra. Jag tycker om sånna filmer. :)
Jag hade med dunjacka över magen så bebisen inte skulle störas så jätte mycket :)
Vet inte om det hjälper men det känns lite bättre då det blir ganska högt ibland.
Bebisen kickade loss lite när "sköldpaddan" kom i slutet men annars var det lugnt :)

Så nu så är det snart sängen sen imorgon ska jag träffa Christel :) Det var ett tag sen så det ska bli skoj.

Så lite mer bilder :)

Tjockisen innan massagen ;)

Pierre och Erik på Karl Johan!

Erik, Frida och Pierre på Fridays!

Jag utanför loppisen. Det var i skolan som är i bakgrunden.

Vagen är nu helt klar och funkar utmärkt. Den vi fick av grannen :) Ser ut som ny tycker jag!


Ja nu ska jag ha en skål med yoghurt, banan och flingor sen blir det God Natt :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul grej med gipset gumman:) Pyssliga ni ær. Var mums med fridays, men glassen slår nog det mesta,aaah så gott:) Nu borde vi få våra cyklar nær som helst så då kommer vi upp å hælsar på!

2010-04-19 @ 07:59:46
Postat av: Frida

Jag fick nys om ett mycket vackert Norskt killnamn idag. Vad sægs om Ørnulf! Va!? Haha Dom ær før roliga. Eller Børre. Hoppas allt ær bra med dig gumman, å att den lilla ær laddad før att komma ut så det går fort nær det væl ær dags:) Jag gissar på att den kommer på fredag:) Vi har inte fått kortet till cyklarna æn btw! Dåligt..

2010-04-20 @ 09:35:52
Postat av: Bello

Hej vännen



Åh vad fin mage du har! kan inte vänta på att komma och hälsa på sen när den lille/lilla kommit ut. Klart det får bli ett besök i sommar! Puss och Kram Simon hälsar!

2010-04-20 @ 19:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0