Väntans tider!

Hejsan!

Nu var det längesen jag skrev men det har inte hänt så mycket här.
Vi går o väntar nu på nedkomst :)

Tiden går inte särsklit snabbt men den som väntar på något gott som man säger ;) hihi

Nu i påskas så var våra föräldrar här! Det var jätte kul att dom kom så vi slapp åka hem.
Är inte så mycket för och åka bil nu när man är stor :) Inte direkt bekvämt och sitta still i 6 timmar.
Lite synd på vädret bara men vi åkte ut till huvudöya i lördags och gick en runda sen åt vi påsk middag :)
I fredags så gjorde jag o pierre sushi för första gången och det gick faktiskt jätte bra och smakade gott :)

Igår försökte vi ta lite gravid bilder. Det är inte så lätt och ta själva men några blev bra.

Här är lite bilder :)

Sen lovar jag och uppdatera mera! Jag går på mamma ledighet på fredag så då lär det bli mycket då jag inte kommer ha så mycket annat och göra ;)

Denna bilden tyckte jag blev häftig. Tänkte göra en tavla av den kanske :)

Denna blev med fin :)


Sen är här lite bilder från i helgen :)
På trikken  :)

Sushi :)

Sen spelade vi lite spel med utmaningar :)

Måla mustach på Mamma :)

Tommy doppade huvudet i mjöl :) hahahaha

Ute på öarna <3 Naww

På huvudöya.

Påskmiddagen :)



Så ska jag skriva snart igen :)

Kramar!! O Gald Påsk i Efterskott! Happy Chicken!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Äntligen :) Jag har varit så nyfiken på dig och magen den senaste tiden :) Hur många veckor är det kvar nu? Kram kram

2010-04-08 @ 13:27:33
Postat av: mia

Hej söta, jag bara älskar den första svart/vita bilden, den var helt perfekt, längtar nu efter att få träffa äpplet, som förhoppningsvis snart ska komma, hoppas allt är bra med er. pussar å kramar

2010-04-09 @ 14:07:27
URL: http://tallulla.blogg.se/
Postat av: pernilla

aaahhh... gud vilken otroligt fin bild darling =) hoppas det e bra med er alla tre och jag saknar dig xoxo

2010-04-09 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0