Vattnet har gått :)

Hej allihopa!

Vattnet gick 00.22 men inga värkar än så vi får bara vänta :)
Jag kunde inte sova inatt för jag kände mig orolig i hela kroppen så vi låg i soffan och tittade tv så helt plötsligt så kändes det som nånting sprack och så kom vattnet :)
Jag sa- Oj nu gick vattnet!
Pierre - Va?! Skojar du? :)

Nepp det gjorde jag inte för det kom massa vattten. Går inte och ta miste på.
Så vi ringde in till BB och de sa att om inte värkarna kommer inatt så ska vi komma in halv nio och så får de kolla mig och sätta igång mig i så fall men vi får hoppas det går av sig själv nu :)

Men jag skriver så fort det finns chans :)

Önska oss Lycka till!! :):)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det hær ær ju sååå himla kul ælskade væn:) Hade LIIITE svårt att sova efter jag sett ditt mess, hihi. Næsta gång vi ses ær ni en fin liten underbar familj. Længtar efter att høra från dig nu kan jag lova:) Å før å inte tala om å træffa er:) Tusen Kramar

2010-04-22 @ 07:26:05
Postat av: Anonym

Åh vad spännande! Snart är ni en liten familj. Längtar efter att

Träffa er, ring så fort ni orkar! Kram

2010-04-22 @ 09:51:38
Postat av: Lina

Lyycka tiiill!!! Vi väntar med spänning!;) Kramar!

2010-04-22 @ 13:40:52
Postat av: Mary

Åhhh min kära älskade dotter. Nu pirrar det ordentligt må du tro. Hoppas bara att du kan sova mellan värkarna eftersom det tydligen kommer ta lång tid. Vi är många som tänker på dig och skickar goda tankar. Pussar och kramar från Ma

2010-04-22 @ 15:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0