Ensamen :(

Hej Hej alla :)

Det blir inte mycket uppdateringar nu för tiden har jag märkt.
Har varit lite deppig sista veckan för jag har fått foglossning och är inte särsklit glad.
Det började förra lördagen då jag och Pierre gick en liten runda på stan ungefär en halvtimme max sen gick vi och handlade borta vid oss och när vi skulle upp för backen hem så känndes det som om hela korsryggen krampade ihop och jag kunde knappt röra mig sen har det bara suttit i sen dess :(
Inget skoj alls så jag var hos doktorn i onsdags och han rekomenderade 100% sjukskrivning denna och nästa vecka ut till och börja med sen hoppas jag jag kan gå tillbaka till 30% sjukskrivning som jag hade innan.
Vi får se och hålla tummarna för att det ska bli bättre för det är ju 9 veckor kvar och jag kommer bli galen om jag måste sitta här hemma fram tills dess. Vill verkligen jobba!
Låter konstigt men hellre det för och bara sitta hemma är verkligen inte roligt alls :(
Sen är Pierre hemma i skåneland så jag har varit själv sen i onsdags så jag börjar bli riktigt uttråkad nu!
Jag har varit och handlat lite och så så jag har ju varit ute men det går ju inte snabbt att gå och jag känner mig som en gammal tant!
Nä nu har jag gnällt klart! Man måste ju tänka positivt så det kommer bli bra :)

Pierres pappa var här på middag i fredags och så var Therese från jobbet här idag och höll mig sällskap så jag har inte varit helt själv :) Sen kommer Pierre på måndag så det är bara en dag kvar :)

Mamma vill ha lite magbilder så jag tog några innnan och tänkte att jag det blir väl bra utom att jag ser svin sur ut på alla :) hahaha inte meningen utan jag konsentrerade mig tror jag :) hehe
Inte så lätt och veta när den tar bilder då den inte blinkar ner eller nått :)
Men ni kan väl tänka mig glad i alla fall :)





Tänk det med ett leende;)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0