Tillbaks i Oslo

Hej!

Nu var vi tillbaks i Oslo.
Känns kontigt men vi har bestämt o försöka komma hem minst 2 ggr innan jag blir för stor :)
Det är inte bra för oss o va borta så länge från familj o vänner!
Imorgon ska man jobba igen då :( Suck, pust och stön!
Fast nu är det bara 3,5 månad kvar tills bebisen kommer! Det kommer gå fort nu!
Längtar tills sommaren nu! Det är så kallt här!
Känns som man fryser in på benen!
Dom här 2,5 veckorna har gått sjukt snabbt och jag har inte hunnit med hälften eller träffat alla jag vill träffa känns det som.
Tänkte lägga upp lite bilder på vad som har gjorts i stället för och berätta :)


Jag och Anna Maria var och badade i sälen :)




Nyår!






Icekarting. Fast jag körde inte.


Åkte bandvagn till toppen och åt fondue :) Mums!

Vi var och badade med Pierres syterson Ludvig och hans mamma Anette :)



Sen var vi på hockey. Min bror spelar i Tyringe och dom krossa Osby med 7-3. Min bror gjorde mål och blev matchens spelare :) Man blir så stolt ;)




Och så här stor är jag nu :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej gumman! Vad roligt att få se lite bilder på er :) ni verkade ha en jätte mysig jul! Vår var extrem, vi hade så mycket att göra att vi inte ens hann njuta :S men nästa år blir det andra bullar :)Nästa gång du kommer hem måste vi bara träffas, och jag och avid har börjat kolla efter datum när jag eventuellt kan komma upp till er i oslo. HAde varit så mysigt att bara hänga och prata, kan tänka dig att du är i samma situation som jag var i, massa frågor men ingen man kan fråga, I am all ears :) KRam på dig och krama magen och bebisen från mig :)

2010-01-15 @ 22:48:37
URL: http://mammajennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0