Första veckans rapport :)

Hej Hej!

Nu så har vi varit hemma i snart en vecka och allt går bra.
VI har nog haft super tur med Loui. Han är såå snäll och tålmodig med oss :)
Han säger inte mycket förutom när han ska bytas på och blir kall om gumpen för då skriker han till lite eller han gnäller lite :)
Sen har Loui's Farmor och Farfar varit här i helgen :) Jätte skoj att dom får träffa han.
Dom kom i lördags på dagen och Farmor var tvungen och åkta idag så det var en snabb visit men hoppas hon kommer snart igen :)
Vi var ute och åt i lördags och det gick jätte bra för han sov hela tiden :)
Fast jag åt vitlök till maten och det fick han lite ont i magen igår och skrek det längsta vi har hört så det gjorde lite ont i hjärtat men det gick ganska snabbt över som tur var :)
Sen på onsdag kommer Loui's Mormor på onsdag med bussen sen kommer hans Morfar och Morbror och Lina på fredag :) Det ska bli jätte skoj det med! Verkligen något och se fram emot :):)
Imorgon ska jag klippa mig så hoppas det blir bra. Ska klippa så jag kan spara långt nu :)
Sen tisdag ska vi på första kollen med lilla krabbaten :)

Vi var på en koll i onsdags för vi var lite oroliga eftersom han är så lugn och skriker aldrig men han mår jätte bra och är nöjd så vi ska bara va glada men man har ju hört att man inte ska få sova och att bebisar skriker hela tiden osv men han är super lugn verkligen och oron kom ju så fort man fick han i sina armar men det är ju stor del av att va föräldrar. :)

Så lite bilder från veckan :)

Finingen sover hos Pappa :)

Här sover jag och lillen :)

Loui efter första badet som gick bra :)

En lycklig Farmor med Loui :)

Super Loui med hans Farmor och Farfar :)

Lille Laban :) Vi fick massa fina kläder av Sara (Pierres syster)

Mina fina pojkar under Manchester United matchen idag :)

Här tittar han ut lite :)


Höres snart!

Massa Kramar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hærligt att allt går bra:) Han ær ju så himla snæll Loui! Jag blev sæmre i søndags och fick feber i måndags så det var inte alergi som tur var och nu ær jag på jobbet igen:) Hoppas inte att jag hann smitta ner nån av er! Imorgon kommer væl din mami också:) Vad roligt! Hælsa från mig. Kramar

2010-05-05 @ 08:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0