Vardag igen :)

Hej Hej.

Nu har alla åkt hem igen och det blir inget besök förrens vi åker hem den sista helgen i maj.
Lite trist men det går bra :) Jag har ju fullt upp ändå ;)
Det var jätte skoj och ha min mamma och pappa och bror och lina här :)
Det har varit fullt upp men det är skönt och ha folk omkring sig :)

Förresten så är vi i Kristianstad fredagen den 28 maj hos mina föräldrar så alla som vill träffa oss får jätte gärna komma förbi :)
Hoppas det går bra med lillen och bilenresan nu för det kommer det bli mycket av i sommar :)

Här är lite bilder från helgen och lite annat :)

Stolta Mormor med Loui :)

Morbror och Mormor och Loui!

Morfar myste med Loui på morgonen :)

Morbror och sötnosen :)

Lina och Morbror och Lill Loui!

Bada lite :)

Puss på Pappa :)

DET SNÖADE förra tisdagen när vi gick till Bvc för koll :)

Men i Lördags var det fint  när vi gick på stan :)


Sen tog min mamma mer fina bilder som hon ska skicka till mig men det får bli sen :)

Massa Kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0