Sälen :)

Hejsan :)

Nu har vi varit i sälen sen i söndags och det har varit trevligt :)
Anna Maria hängde ju med mig och vi har haft jätte skoj. Vi har inte gjort så mycket fast tiden går ju så snabbt :)

Lite trist var det första dagen för Pierre blev lite magsjuk på natten så han kunde inte åka första dagen men nu mår han bra igen som tur är :)

Idag har vi varit på toppen jag och Anna Maria och gick lite runder för hon har ju aldrig varit på vintersemester så vi måste ju upp och kolla utsikten sen ett stort måste är ju afterski så det var vi en snabbis på :) hehe
På afterskin spelade PistOff :) Jag ville ju ha en alkohol fri öl men det har dom ju såklart inte :(
Så jag kände mig lite utanför ;)

Jag är inte alls sjukt sugen på att åka bräda nu! Längtar som bara den till nästa år! Fast det går snabbt o så är det ju helt klart värt det och missa en säsong :)

Bebisen kickade loss när vi var på afterskin idag när dom spelade Status :) hehe


Imorgon är det nyårs afton så då ska vi ha en super god tre rätters sen ska vi kanske ut. Vi skulle ha fixat förköp för länge länge sen men det har blivit "glömt" bort så det är slut sålt :( Trist men det burkat fixa sig sånt där.

Sen på lördag ska vi åka bandvagn upp till Snögubbe restaurangen och äte fondue buffe :) Mums!
Ska bli skoj. Sen Åker vi tidigt på söndagen så vi kommer hem någon gång med :)

Jag har ju inte skrivit något om Julen men det var så skönt och komma hem o få ta det lugnt med min familj :)
Men jag får skriva mer om det nån annan gång :) Jag har haft en riktig mysig jul. Nästa år blir det ju andra bullar :) hehe

Nu till lite bilder :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0