Sjukskrivning :(

Hej allihopa :)

Vad glad jag blir av kommentarena :) Kul att ni vill följa mitt liv :)

Jag har haft problem med huvudvärk nu under graviditeten som har varit riktigt jobbigt.
Aldrig haft något liknande :( Det började för ungefär 5 veckor sen o var lite fam o tillbaka sen slutade
för 2 veckor sen o höll sig borta så jag trodde att Yes! det är över nu men så i måndags kväll så började det igen :(
Sååå tråkigt! Gick till läkaren igår o hon tror det kan va på grund av stress o att jag är spänd i nacke o rygg så jag fick sjukskrivning i en vecka vilket suger jätte mycket. Inget skoj o va hemma.
Jag vill kunna gå till läkarn o så fixar dom mig direkt så jag kan jobba o fungera normalt! Tack!
Det är väl inte för mycket begärt :) hehe
Nä nu är det färdig gnällt. Huvudvärken är lite bättre o så ska jag till fysioterapi på tisdag så hoppas dom kan hjälpa mig :)

Imorgon så är det ultraljud! Ska bli så spännande :)
Hoppas allt är bra nu. Men klart det är! :)

Sen fyller min Pappa år på lördag o fick veta att dom ska ha middag hemma med oxfile!
Det är verkligen jätte jobbigt och bo så långt borta ibland! Saknar min familj o mina vänner :(
Vill också fira Pappa.
Men vi ska ju flytta hem nån gång och då ska jag ta igen allt :) hehe
Men jag ska ju hem till jul o det är ju snart!! Det går snabbt nu!

Skriver mer imorgon! Hoppas jag kan visa kort på bebisen på något sätt. Har ju ingen skanner hemma.
Annars så får jag ta kort på kortet o lägga in :) hihi

Jag tog influensa sprutan igår hos doktorn! Känner inget alls förutom att min arm dog lite tror jag ;)
Kan knappt lyfta den men det skulle gå över ganska snabbt hoppas jag :)

Nu ska jag slå in lite klappar sen gå o handla lite.
Hoppas allt är bra med er där hemma!

Förresten Mamma&Mormor! Det står datum och klockslag längst ner i inlägget ;)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: mia

hej söta. Tråkigt att du mår dåligt, men det blir säkert bättre. Önskar så mycket att du bodde här nu, det finns ju så mycket jag vill berätta plus att det finns mycket jag vill följa, som magen då förstås. Men hoppas på att ni snart flyttar "hem" igen. Ses till jul. Pusssar å kramar

2009-12-03 @ 17:42:08
URL: http://tallulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0