Hemma och klar :)

Ja nu är jag hemma eller har varit hemma sen halv fem :)

Tvättat och lagat köttfärsås och spagetti sen har jag tillomed hunnit med och göra en rulltårta :)
Mmm ska bli gott sen!
Varit sjukt sugen på rulltårta ett tag nu :) Bebisen vill ha tror jag.
Jag menar jag har nog aldrig varit sugen på rulltårta i hela mitt liv förrens nu.
Konstigt det blir med graviditet :)
Tror nog ni är lite nyfikna på min mage nu som har växt massa bara sista veckan känns det som :)
Kul när det händer något!



Ser ut som jag bara spänner ut magen säger Pierre :) Tackar :) hehe

Jag är i vecka 17 nu så nästa vecka på blir det ultraljud på fredagen :)
Längtar jätte mycket! Första mötet med bebisen :) Skoj!
Hoppas allt är bra med henom bara.

Imorgon är det fredag äntligen! Skönt med lite helg.
På lördag ska vi till Svinesund och Julshoppa :) Yey!
Tänkte vi skulle köpa ALLA julklappar på lördag så vi slipper stressen närmare jul :) hehe
Vi kan ju alltid försöka :P

Nu är det rulltårte dags och sen "Ung, Dum och Bortskjemt" ett tv pogram från england där unga bortskämda ungdomar tävlar om en resa runt jorden :) Hemska ungar men det är kul och titta på :) hehe

Jag får skriva mer imorgon!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: jennie

Vilken söt mage du har. KUL. och jätte fin i håret. KRAM

2009-11-27 @ 14:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0