Äntligen hemma med min underbara familj :)

Hejsan :)

Nu är vi hemma från Ullevål. Känns jätte skönt men trött och sliten är man fortfarande men det hör ju till men det ska bli sååå skönt och sova i vår säng inatt! Den har jag saknat :)

Allt gick jätte bra med förlosningen och ca 26 timmar efter vattnet gick så kom han.
Loui Rio Ekelund vår underbart söta son :)
Det gjorde sjukt ont men helt klart värt det. Verkligen en jätte konstig känsla.
Hela förlosningen var ganska dimmig med värkar och så men allt glömdes så fort han låg till bröstet.
Svårt och förklara men ni som gjort det vet ;)

Så nu till bilder :)

Här är på morgonen då de mätte de små värkarna.

I födelserummet 20 timmar senare! Lite trött här!

Här är han :) Alldeles ny och blodig ;)

Ammar för första gången och äter lite. Såå gott!

:)

En stolt pappa med sin lilla son :)

Här är vi på patient hotellet. Loui sover hos pappa :)

Världens finaste :)

Min fina familj :)

Loui

Redo för hemfärd :) Lite stora kläder men jätte fina från Farmor och Farfar :)

Hihi :) På vägen hem i bilstolen :)

Äntligen hemma :)

Här ser man lite av ögonen :)


Jag får lägga upp mer bilder en annan dag för nu ska det lagas mat.
Jag och min älskling har 2 år idag och ska ha lite kött och klyftpotatis :)

Massa kramar från oss :)

Kommentarer
Postat av: jennie

AHHHH vad underbart min älskade pernilla. Jag vet exakt vad du menar med känslan som absolut inte går att beskriva med ord. :) jag kände bara VARFÖR har jag inte fått barn INNAN. Fantastiskt, fester, resor, sovmorgon går helt bort i jämnförelse med bebis. Hoppas att ni går på små moln fast det är en chock. Det är bara att ringa om fyra dagars krisen blir jobbig. Jag finns bara ett telefonsamtal iväg.



Älskar dig hur mycket som helst. KRAM till hela din söta familj

2010-04-26 @ 19:08:01
Postat av: Karolina

Guuud vad fin han är! Vad kul att ni blev glada för kläderna! Kramar Karro

2010-04-26 @ 20:03:10
Postat av: Lina

Så liten och såå söt!:) Längtar tills vi får träffa er alla! Sköt om er! Kram

2010-04-27 @ 11:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0