Hejsan!

Hej Hej!

Kul att det är många som blir glada när jag skriver :)

I onsdags så gjorde jag och Pierre ett gipsavtryck av min stora stora mage :) Den blev jätte fint men massa kladd blev det sen glömde vi göra hål i den men det går nog nu hoppas jag.
Jag tänkte måla den och hänga upp på väggen :) Om den blir fin då ;)

Sen igår var vi i strömstad på bilprovningen och det gick jätte bra. Inga problem men vi måste byta däck snart då de börjar bli slitna.
Sen åkte vi till svinesund och handlade lite mat och godis :) Eller ganska mycket godis!
Men det är gott :) hehe

Idag så ska jag på spa :) Fick av mina underbara kollegor när jag gick ut på mamma ledighet.
En nack och rygg massage på Grand Hotel spa :) Ska bli sååå skönt!
Jag ska dit kl två sen så är det ju fredag i dag och super fint väder så jag ska möta Pierre sen så ska vi ta en öl :)
Ja inte jag då men en iste till mig kanske eller alkoholfri drink :)

Så lite bilder :)

Lite mys på balkongen :)


I gips :)

Pierre fixar :)

SÅ fint :)

Färdigt!



Hoppas alla får en underbar dag!

Soliga Kramar!

Kommentarer
Postat av: blivande mormor

Fniss, fniss tycker både mormor och jag. Så roliga ni är med lite påhittighet just när det är som svårast kan jag tänka mig. Det är jättekul att kolla din blogg Pernilla och din mormor älskar den. Nyfiken på vad det kan bli för färg på din söta mage - kanske randig eller blommig eller prickig?? Puss och kram från mams

2010-04-16 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0