Bakgårdsfest :)

Halloj :)

Så var det söndag igen :)
Inte för att dagarna gör så mycket nu för tiden när man är ledig varje dag ;)
Fast inte ledig precis heller för man har ju en liten solstråle man är så lyckligt lottad att ta hand om :)
Igår hade vi bakgårdsfest här och det var verligen super skoj. Vi var kanske 15 pers och så hade en kille som bor här sina kompisar där och de spelade gitarr och delade ut sånghäften en hade en annan massa instrument så det var jätte kul :) Pierre var så söt och tog Loui så jag fick dricka lite :)
Så jag följde med några av grannarna ut. Det var jätte trevligt! Längesen jag var ute :)
 Dom hade köpt 20 kilo räckor för de trodde massa skulle komma men det blev tyvärr inte så många så nu har vi massa räckor i kylen så Pierres pappa kommer imorgon så vi får äta upp dom :)
Idag har vi varit ute och gått och köpt kebab som vi åt i parken. Det är typ lite festival där vi bor så det var massa folk ute.

Så lite bilder :)


Innan vi gick ner till festen!

SUper mys :)

Lilla familjen :)

Pierre tyckte om trummorna :) hehe

Största förvåningen var ju att Loui gillar citron :)

Kebab piknik ;)

Sötisen :)


Förresten så tycket Loui det var väldigt skoj när vi sjöng och spelade och satt storögdt och tittade på :)


Massa Kramar!

Kommentarer
Postat av: Jennie

HEJ!åhhh vad söt lilla loui är, åh jag saknar er sååå mycket. JAG SKA komma och hälsa på!!!! jag jobbar varannan helg så nu jäklar kommer jag någon helg framöver. När är det ni flyttar? jag skulle ju kunna komma när ni kommit till roi er nya lägenhet. Puss och kram till din underbara familj.

2010-08-22 @ 21:09:58
Postat av: AnnaMaria

Hej pilla.fan har inte kollat på din blogg på ett tag för du aldrig uppdaterar o så nu var de en massa nytt. kul att kunna följa er ju..fy fasen vad Loui växer...bara sen ni var här ju..viken praktisk liten stol ni fixat där i köket:) Hoppas allt e bra med er..saknar dig som vanligt..har precis kommit hem från spanien så nu känns ju allting lite tradigt..va bra ni fixat nytt boende..får komma o hälsa på när ni bott in er..har ju nog inte så mycke för mej i höst...vi får höras någon dag:) ha de fin fint..puss o kram A-M

2010-08-22 @ 23:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0