Då var helgen över :(

Oj vad snabbt det går nu då :)
Jag är helt inställd på att det ska va höst nu så jag blir så chockad när det är så varmt ute! ;)
Jag vet lite tidigt men nu har det varit varmt länge tycker jag. Jag är nog mer vinter människa men men man ska inte klaga :)

Vi har inte gjort så mycket i helgen utan bara varit ute och gått lite. Sen var Pierres pappa här i fredags och åt mat sen var vi och tog en öl på Skansen heter det :) Jätte mysigt!
Sen i lördags gick vi in till stan och åt sushi sen var vi på Ikea och "fönstershoppade" till vårt nya place :)
Vi har redan inrätt allt :) Hehe

Så lite bilder från vår helg :)


Loui är med och lagar mat i köket :)

På väg till skansen! Titta så sötisen sitter! :) hahah

Redan intresserad av öl! ;)

Sushi!

Loui var med när vi städade ut vindförrådet :) Inte så aktiv ;)

Kul och titta ut på trikken :)

Familjefoto efter Ikea :)

Ja det var allt men det kommer mera :)

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Mormor (bästemor)

Hej min darling. Vad jag tycker det är roligt att

titta på dina bilder. Er lille "gut" är ju för söt.

Detta är ett roligt sätt att få följa er i vardagen.

Många kramar

2010-08-08 @ 23:04:16
Postat av: Jennie

hej gumman,oj vad söta ni är. Du verkar underbart lycklig :). Jag ärsåledsen över att jag missade er lilla prins dop. skulle så gärna vilja vara med!! jag ska gottgöra det jag lovar!. massa kramar och krama dina killar från mig!

2010-08-09 @ 20:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0