Kaos hemma!

Ska bara säga att det här med flyttning är inget man vill göra för ofta!
Sjukt kaos det är här nu! Men det börjar ordna sig lite.
Vill bara flytta nu!! :)

Tack för dom fina kommentarena :) Saknar er med en massa och ni är super välkomna hit så fort vi har fått lite ordning på livet :)

Loui satt med vid maten igår vid soffbordet och oj vad intresant det är med mat nu. Han sitter med öppen mun och studerar :) Ska börja med lite smak portioner när vi flyttat in. ska bli skoj och se hur det går :)

Sen har vi köpt ett wii :) Det är super skoj! Super mario är ju så satans kul :) Älskade det när vi hade super nintendo för flera hundra år sen känns det som ;) hehe

Så lite bilder :)


Haha pussmunnen pose!

Så skoj är det vi matbordet (soffbordet) Har sålt matbordet ;)

Loui säger: Nu är jag trött på värmen! Bring on the winter!

Kul och kolla pappa när han spelar wii! Kolla kaoset! Pust!

Även stålmannen behöver sin pappa och Harry Hare ;) hihi

Nu vill jag att min mamma ringer på skype så jag kan gå ut och gå sen med lille mannen :)

Massa kramar till er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0