Snart helg igen då :)

Denna veckan har gått jätte snabbt tycker jag :)
Har faktiskt suttit inne nu i 2 dagar. Pisse väder igår och i tisdags så skulle mamma gruppen komma till mig men det blev bara en som kom fast det var trevligt :)

Men idag så har det varit fullt upp :)
Imorse var vi hos fysion kl nio så vi gick härifrån halv nio sen tog vi spårvagnen till Sveriges ambassad och hämtade mitt nya pass. Sen gick vi hem därifrån och var hemma kl två så det var verkligen en lång promenad ;)
Skönt med lite frisk luft :)
Så gick vi förbi Elexia sär jag tränar och kollade vilka tider man kan lämna lillen så jag kan börja träna!
Så imrogon bitti blir det lite träning för min del och Loui får va i barnpassningen :)
Perfekt!

Bilder!

Igår när det var trist väder så satt vi och kollade på regnet lite :)

Utanför Bislett Stadion :)

Så åka lite babybjörn :)

Mycket backar i oslo. Bra träning :)



Ha det bra så länge :)

Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0