20 dagar kvar till JUL! :)

Idag har det varit stor städning och inslagning av julklappar :)
Så vi är snart klara med julen känns det som :)
Skönt så kan man tänka på annat.
På måndag kommer Stina och Johan så ska vi julbaka :) wihoo! Kul!

Sen vet jag inte mer just nu! Kommer inte på vad jag ska skriva.
Jo just det min kära Pappa fyller år imorgon :)

Grattis Pappsen! Saknar dig!

Förresten så har jag skickat kort så hoppas det hinner fram!

Loui är så söt just nu :) Pierre brukar låsas skratta genom att dra in luft så nu gör Loui likadant!
Hahah han är så söt!! Låter lite som han tappar andan ;) hihi!

Sen vill jag tacka Anna Wahlgren! Jag läser barna boken och hur man ska få bebisar och sova hela natten.
I natt gjorde jag första försöket och han sov 11 timmar!! Vaknade en gång och jag gick upp och stoppa in nappen och sa "Nu ska du sova" så somna han! Fast nu var det ju bara första natten så håll tummarna att det funkar :)
Hade ju varit så skönt om han håller detta nu! :):)


I torsdag när vi var ute och gick :)

Loui hjälper till och städar :)

Jul fint! Vi har beställt nya lika gardiner men de har inte kommit än så det får se ut så här så länge :)


Massa Julkramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0