Oj då längesen nu :)

Hej Hej.

Usch vad dålig jag är på att uppdatera! Ska försöka bli bättre :)

Jaha vad har hänt här.
Lite trist först kanske. Förr förra fredagen så var jag o Pierre o tränade och bastade :)
Det var kul för dom har unisex spa med vanlig bastu o ång bastu o lite sånt :) Jätte mysigt!
Men i alla fall så när vi kommer ut från träningen så är mina vinterskor borta!!!
Så jäkla tråkigt nu när det snart inte är vinter längre(hoppas jag på i alla fall)!!
Fattar inte varför det tog mina skor! Dom var inte särskilt snygga och slitna. Har ju använt dom flitigt hela vintern.
Så på lördagen fick jag gå o handla nya! Segt med oväntade utgifter :(
Sen var det bara vår skor överallt och så var alla 38 slut på vinter skor!
Christel gick med mig på stan så precis när jag skulle ge upp så kom hon på en sko butik som vi inte varit i och där fanns det ett par som var jätte fina o i min storlek! Lite tur får man ju ha ;)
Sen på kvällen så var jag med hemma hos Christel och Emma på förfest och vi lekte driklekar. Jag drack vatten :) skoj! hehe
Det var en sån lek där man skulle hitta på regler och sånt så på ett kort och då skulle man snacka skånska :) Har inte skrattat så mycket på länge! Vet inte vad det var för dialekt de pratade men det var inte skånska :) hahaha
Jag gick hem vid halv elva när alla började bli lite väl förfriskade och högljuda :)
Men skoj var det!
Pierre var ute och festade med några polare och kom hem lite över förfriskad själv :) hihi
Han hade med haft jätte skoj :)

Sen förra helgen var Pierre i Hemsedalen med jobbarkompisarna så jag passade på och åka hem :)
Åkte med Tommy på torsdagen efter jobbet så jag var hemma vid elva för jag stannade och umgicks lite med Pierres familj :) Så tråkigt att man inte hinner mer när man är hemma. Tiden går så snabbt!
Man vill ju egentligen ha mer tid med alla när man är hemma men vi ska hem den 26:e igen så då hoppas jag jag hinner se mer folk :)
Men jag hann med och ha en tjejdag med mamma på fredagen. Vi var på eko hallen och bytte micron vi fick i julklapp. En stor buckla i den som vi inte såg förrens vi var i oslo! Klumpigt!
Sen var vi på maxi o handlade mat :) Det är så mysigt och umgås med min mamma :)
Jag saknar verkligen henne när jag är här :( Vill egentligen bara flytta hem nu men går ju inte för dumma jobb!
Man måste ju ha pengar! Min söta lilla mormor kom på fika på morgonen med så jag hann träffa henne :)
Sen på kvällen så kom Jesper och Markus på middag så jag hann träffa dom med :)
Lördagen gick åt att fika med bror på stan och så var jag på tjejmiddag hos Mia på kvällen med Jennie och Pg!
Det var verkligen jätte trevligt! Saknar sånt med! Bara träffas och umgås. Krävs ju alltid planering när jag är hemma!
Ja sen kom Pierres föräldrar på fika på lördagen hemma hos mamma o pappa :) Jätte trevligt det med :)
Sen körde jag tidigt på söndagen så jag skulle hinna umgås lite med min käresta innan man skulle börja jobba :)

Ja det var helgen. Gick sjukt snabbt!

Idag har jag gjort 3 rulltårtor för vi har kaka på jobbet varannat teammöte och denna gången var det min tur :)
Fick brottas lite med brandlarmet för det sätter igång varje gång jag öppnar ugnen.
Tålamod är inte en av mina straka sider nu med alla hormoner så jag brottade ner det på golvet o slet ut battriet ;) Hahaha
Fast jag har fixat det nu igen så vi är säkra :)
Pierre är och tränar fotboll med en jobbar kompis så han slapp se mitt lilla utbrott :) hehe
Tur att han står ut med mig och mina härliga gravid hormoner! Världens bästa! :)

Javisst ja igår var jag hos Therese en tjej jag jobbar med som precis har skaffat valp :)
Sååå söt! Kommer inte ihåg vad rasen heter men man ville bara kela ihjäl den!
Fast den var inte så kelen utan ville bara busa och bitas hela tiden :) hehe

Ja sen är det ju alla hjärtans dag i helgen så vi tänkte vi måste passa på och göra något för detta blir ju sista ensamma :) Så jag hittade ett erbjudande på Hankö Fjordhotell&Spa där vi fick övernattning, 4-rätters middag, frukost, lunch och en 50 min spa behandling för ca 1000 kr per person!!! Sen fri tillgång till basängerna och så var det dans på kvällen med live band :) Kul!!
Det ligger på en ö utanför Fredrikstad så det tar en timme och köra sen får man ta en liten båt ut till ön.
Mysigt!
Fick veta från några på jobbet att det ska va riktigt fint där ute så nu längtar jag som bara den! :)
Kungen har sommarställe där ;) 
Sen så SKA det vara fint väder hela helgen så nu är det bestämt!
Men jag bloggar om det på söndag :) Ska försöka hålla det med ;)

Lite bilder :)
Mina nya skor och halsduk :)

Therese och Jonny!

Söte Jonny!

Han ville verkligen inte va still så jag brottas med han här fast det syns inte :) hehe

Sen måste jag bara bjuda på denna snygga bilden på mig :)
Mina t-shirtar börjar bli lite väl korta kanske :) hahaha

Hopaps ni fick er ett gott skratt ;)

Ha det bra så länge!

Kramar!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0