Helgen som varit! Handboll,spel och magsjuka!

Hallå :)

Nu har man jobbat i en vecka. Kändes helt okej fast jag saknar skåne redan som bara den men den bra grej är att jag ska hem om 2 veckor :) Yey!
Pierre ska till Hemsedalen då och jag vill inte sitta här då så jag åker hem :)
Mycket trevilgare!
Jennie! Jag vill träffa dig då! Måste bestämma något så det blir av :) Jätte skoj om ni vill komma hit!

Så har vi haft fullt upp i helgen. Pierre fick en jätte bra ide om att vi skulle gå på handbollen på Oslo Spectrum. Sverige-Norge spelade :) Det var jätte skoj! Tycker inte om och kolla på handboll annars men live är ju nästan all sport bra :)
Roligaste var att vi vann! Wihoo! Vi låg under ganska länge men det tog vi igen :)
Det var 6700 pers där och kanske en handfull svenskar :) hehe vi hejade så mycket vi kunde.
Bakom oss satt det ett gäng svenskar så vi hördes nog lite tror jag :)
Lite skoj var en liten tjej bakom oss som hela tiden skrek Norge er best! Norge har uflax(otur) men Norge er best! hahah lite skoj!
Frida och Erik var med oss så efter matchen så gick vi hem till dom och blev bjudna på middag :) Gott!
Sen spelade vi lite spel och kollade film :) Det var super mysigt :)

Sen till det tråkiga :( På söndag morgon vakande jag och mådde lite dåligt.
Sen några timmar efter det så spydde jag och slutade inte förrens på kvällen! Dumma vinterkräksjuka!
Usch vad hemskt det är! Hatar verkligen och spy!
Vi skulle ju gå och träna och göra hemma pizza och mysa :(
Så idag har jag varit hemma från jobbet. Helt slut hela dagen. Ont i halsen och käkarna :(
Känner mig fortfarande helt slut så får se om det blir jobb imorgon men jag tror inte det.
Trist slut på helgen men men man får väl bara magsjuka en gång per år hoppas jag :)

Så nu är jag klar sjuk för i år har jag bestämt!

Vi var hos doktorn idag för sista ultraljudet och allt såg bara bra ut :) Tillomed 2 läkare kollade extra noga så det känns bra sen fick vi se vår lilla krabat röra sig som bara den sen efter en stund vände henom sig så de fick lite svårt att se men det gick bra :)
Sen fick vi se läpparna och näsan och doktorn sa att henom har en riktig putmun :) hihi
Så nu väger den 875g och är lite över kurvan för normal så henom är stor :)
Bättre det än för liten.

Så nu lite bilder :)










Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe, snygg E var på øversta bilden då:) Kul att alla har blått på sig. Fast man ser ju inte vad du har iofs! Kanske ska børja med færgtema nær vi ses:)

2010-01-22 @ 15:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0