Symaskin skin skin symamamamamaskin :)

Hej Hej.

Då var ensamma helgen äntligen över :)
Pierre kom hem igår :D yey!

Igår var vi och hämtade spjälsäng vi fått av en av grannens kompisar som hon ville bli av med.
Så nu står det en tom spjälsäng och väntar på nedkomst ;)
Sen köpte vi en blibarnstol så nu kan bebisen snart komma :) hehe
Nä några veckor till tack :)

Idag fick jag tid hos fysioterapeut(vet inte hur det stavas).
Det gick bra men ont hade jag efter för hon tryckte och drog och gjorde illa mig :(
Men hon sa att det är foglossning jag har för ibland kan det va att man har ont i höften utan att det är foglossning.
Så jag ska dit igen på torsdag så ska vi börja träna så det kanske kan bli bättre.
Fick även veta att mitt ena ben är lite längre än det andra som mamma och mormor och moster har så det är antagligen ärftligt :)
Men hon sa att det kan bli bättre av träning så hoppas verkligen det så jag kan börja jobba igen för och bara va hemma suger!!!

Sen efter så var jag inom en tyg affär och köpte lite tyg och klädde om en kudde jag har :)
Så jag har haft lite och göra idag som tur är. Blir lite galen av att vara hemma sysslolös!
Men det blev riktigt bra så jag tror tillomed mormor hade blivit stolt över mig :) hihi
Fast jag köpte för lite tyg för det var till 2 kuddar egentligen men räckte bara till en.
Jag har en sånn lång kudde som jag delat i två men jag får klä den andra i nått annat tyg!
Så lite bilder från min syjunta for one :)




Den färdiga produkten :)

Kramar så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss å en riktigt varm kram till dig, längtar efter dig.

2010-03-05 @ 20:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0