Nya Bilder :)

Mamma har skickar nya bilder på min fina Loui :)

Nästa helg kommer vi hem :) Hoppas alla har tid och komma och träffa oss :)
Han blir en månad på söndag, samma dag som Pierre fyller år.
Känns som jag alltid har haft han nu. Konstig men otroligt bra känsla :)

Igår var det 17 maj och Norge nationaldag. Vi var en runda uppe på stan men det gick knappt och komma fram för det var såå mycket folk. Sen var det kallt och blåste så vi satte oss i slottsparken med Christel, Emma, Emmy och co. Det var trevligt men kallt!

Sen var vi faktiskt på fest i lördags för Christel, Emma och Emmy fyller år så de hade fest. Jag drack lite vin och en öl men det räckte bra ;) fast vi var hemma vid tolv redan för jag fick inte till det med handpumpen så vi åkte hem så jag kunde använda elektriska pumpen som jag fått låna från bvc. Det var skoj och komma ut lite men man tänkte ju på Loui hela tiden fast han hade det bra med farfar hemma hos oss.
Tror verkligen inte han ens märkte att vi var borta :)

Så nu lite bilder :)

Grrr :)

Sötis :)

Tycker denna bild är så fin.

Coolingen ;)

Jag och mitt första glas vin på många många månader! Det andra är pierres :)

Pierre, Emmy och Loui 17 maj :)

Flickorna i Parken.

Jag och Loui den lilla tiden han var vaken. Ca två sekunder :)


Ses nästa helg :) Skoj!


Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Å vilka söta bilder! Så roligt att se hur "mognar" med lite mer öppna ögon:) Tack för senast!:) Kramar!

2010-05-20 @ 11:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0