Vi ska hemåt skåne :)

Imorgon ska vi åka till skåne för första gången med lill krypet :)
Det ska bli så skoj och få träffa alla och att alla ska få träffa Loui!!

Han har blivit mycket större nu och humöret har börjat visa sig. Han är mycket mer vaken nu :)
Så har han börjat le och det är såå mysigt :) Man blir så varm i hela kroppen :):)

Jag har inte lyckats få det på bild än tyvärr men det kommer.
Jag var och vägde han och han väger 4530 nu så han har gått upp 1.1 kg sen han föddes :)

I söndags så var det Pierres födelsedag och Louis 1 månads dag så vi var på utflykt till smaragdgruverna.
De ligger ca en timme utanför oslo. Vi var där med Emmy och Christoffer så det var skoj :)

Längtar som bara den tills imorgon! Hemma!! Wihhoooo!!

Så lite nya bilder :)

Christel och Loui när vi var och grillade :)

Så grillade vi dagen efter med Gizim och hans kompis.

Min familj :)

Sjukt coola muffins jag och pierre gjorde till hans födelsedag :) Det är kakmonstret!

Jag och Loui i babybjörnen vid gruvorna.

Pierre och Emmy och Christoffer i bakgrunden :)

I gruvorna.

Fika :)

Så här somna sötisen härmomdan :)

Så här ligger han nu och sover :) Eller nu håller han på och vakna :)


Ses snart då :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gosig han ær lillgrisen:) Fan vilka coola muffins! Måste få recept på dom ju. Ha det så himla kul i helgen nu och att det blir massa mys nere i skaune. Kramar

2010-05-28 @ 08:50:54
Postat av: Frida

Hey, ingen uppdatering här:) Jag har ju upptäkt att jag inte har ditt svenska nummer! Mitt nya är iallafall 0706-702077. Jag åker ju till Øvik imorgon så tænkte jag skulle passa på å ringa när jag är i svea:) Var ju føøør länge sen nu! Hoppas allt är bra med er och king Loui!:) Puss

2010-07-14 @ 09:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0