Inte länge till jul nu!

Nu längtar jag massa till jul och på söndag får jag pynta! :) Yey!

Ja det var ett tag sen jag blogga men jag har varit i skåne en vecka och haft fullt upp som vanligt när man är hemma.
Jag har varit dålig med kameran hemma men lägger upp lite bilder på vad som gjorts ;)


Vi var på tekniska museumet i Oslo innan vi åkte hem! Jätte skoj!

Värmekamera :) Kolla min is näsa! :)

Loui tyckte med det var skoj :)

Nero gjorde ne jätte fin snögubbe ute i våran trädgård!

Jag och Loui var och hälsa på Pg och Madame Mim i Immeln. Super mys!

Loui och Pierre leker hemma hos min Mamma och Pappa :)

Vi stannade på Ullared på vägen hem för Pierres Mamma och Syster var där :)

Fast jag och Mia stannade med på Ullared på vägen hem ;) Hehe
Dubbel dos för mig! :)

Sen är Loui sjuk just nu och har hostat senaste två nätterna så jag inte har fått sova en blund men det är väl så och ha barn! Hoppas han blir frisk snart!

Massa kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0