Mia&Nero är här :)

Halloj!

Idag var jag och Loui och hämtade Mia och Nero på Oslo S vid elva.
Sen åkte vi hem till mig och vilade och åt mackor sen så åkte vi till Hopp I Havet :)
Det är som Andys Lekland. Jätte skoj!
Äntligen en ursäkt för och leka ;)
Jag och Nero åkte en rutchkana som gick kanske 10 meter från taket och Nero satt typ på mig och höll krampaktigt runt halen och jag gappskrattade hela vägen ner och han skerek :)
Sen efter två gånger sittandes på mig så vågade han åka själv :)
Loui tyckte inte det var så skoj. Han sa inte mycket men när jag satte han i bollhavet så började han gråta :(
Lilla fisen!
Han är nog inte gamal nog för lekland än :)
Får vänta lite men när han blir stor nog så ska vi leka :):) Längtar lite! :)
I måndags så var Pierre ledig så vi åkte till badhuset! Det var jätte skoj och Loui älskar vattnet :)
Imorgon blir det Sandvika Köpcenter och shopping.

Så lite bilder!


Doppa huvudet :)
  
Doppa igen :)

Hoppa!

Wihoo!

På väg mot Leklandet :)

Hopp I Havet!

Hoppar lite!

Hahahaha detta var skoj! Fast mina strumpbyxor blev eletriska så det slog gnister i röret :) Läskit!

Så här kul tyckte Loui det var!

Leker lite med Nero innan läggdags :)

Så god natt!

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0